معرفی پرینتر و مواد مصرفی و خدمات چاپ

ساخت وبلاگ

بخش جدایی ناپذیر اداره یک مدرسه یا هر موسسه دانشگاهی، ردیابی و شناسایی بصری دانش آموزان، اساتید و کارکنان آن است. و برای انجام کارآمد این کار، مدیران مدرسه و تیم آنها ابتدا باید یاد بگیرند که چگونه یک کارت شناسایی تجاری با طراحی خوب و در عین حال کاربردی برای دانش آموزان خود ایجاد کنند. با الگوهای ما خلاق باشید و می توانید چاپ کارت شناسایی دانش آموزی را برای هر مکانی مانند مدرسه راهنمایی یا مهد کودک داشته باشید. نمونه‌های دانلود رایگان ما در قالب‌های مختلف مانند InDesign، PSD، و غیره موجود است. برای اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند تهیه کارت شناسایی دانشجویی و نگاهی به الگوهای کارت شناسایی ساده قابل ویرایش، بقیه این مقاله را بخوانید.

5 مرحله برای ساخت کارت شناسایی دانش آموزی

کارت شناسایی دانش آموزی برای شناسایی و ردیابی افراد در سازمان ها و موسسات دانشگاهی یک ضرورت است. بنابراین اگر وظیفه ایجاد کارت شناسایی مدرسه را بر عهده دارید، چند پاراگراف بعدی را بخوانید و مطالعه کنید تا شما را در مورد نحوه شروع فرآیند ساخت شناسنامه راهنمایی کند.

مرحله 1: موضوع و قالب کارت شناسایی مربوطه را انتخاب کنید.

برای ایجاد یک PDF کارت شناسایی موثر، ابتدا باید یک موضوع و قالب طراحی را انتخاب کنید. این موضوع باید با هویت نام تجاری مدرسه یا دانشگاه شما مطابقت داشته باشد. یا، می‌تواند با تصوری که می‌خواهید از مردم ویا دانش‌آموزان ایجاد کنید، مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر می خواهید اجازه دهید کالج محلی شما به عنوان یک موسسه آکادمیک پیشرو در ایالت شما شناسایی شود، بهتر است از یک الگوی کارت شناسایی رسمی و حرفه ای پیروی کنید.

مرحله 2: عناصر نام تجاری را اضافه کنید.

برای اینکه یک کارت شناسایی دانش آموزی به اندازه موسسه شما معتبر و حرفه ای به نظر برسد، باید عناصر هویت برندسازی مدرسه شما را نیز شامل شود. این بدان معناست که شما باید لوگوی مدرسه، طرح سربرگ یا حتی رنگ‌های رسمی مدرسه خود را بگنجانید.

مرحله 3: یک الگوی کارت شناسایی از پیش ساخته شده را دانلود کنید.

در ادامه، قالب PSD کارت دانش آموزی قابل چاپ و کاملاً قابل ویرایش را دانلود کنید. اینها قالب‌های گرافیکی از پیش فرمت‌شده‌ای هستند که تمام متن، حروف، طرح‌بندی، هدر و عناصر تصویر مورد نیاز برای ساخت کارت شناسایی را به همراه دارند. هنگامی که از آنها استفاده می کنید، مجبور نیستید طرح کارت دانش آموزی را از ابتدا بسازید.

مرحله 4: الگو را ویرایش کنید و تدابیر امنیتی را به کار ببرید.

در مرحله بعد، نرم افزار طراحی یا ویرایش گرافیکی دلخواه خود را باز کنید و شروع به سفارشی سازی الگوی شناسه کارت عکس خود کنید. برای شناسه‌های دانشجویی، باید متغیرهای متنی را با اطلاعات دانش‌آموزی مانند نام، آدرس، تاریخ تولد، شماره دانش‌آموز، و مقطع یا مقطع تحصیلی جایگزین کنید. همچنین در این مرحله است که باید عکس دانش آموز را اضافه کنید و اقدامات امنیتی مانند افزودن بارکد، هولوگرام و سایر علائم شناسایی را به کارت شناسایی اضافه کنید.

مرحله 5: چاپ بر روی مواد با کیفیت بالا.

در نهایت، طرح نهایی کارت دانشجویی را ذخیره کرده و شروع به چاپ کنید. بهتر است از مواد PVC یا پلاستیک استفاده کنید تا مطمئن شوید که نمونه های کارت شناسایی بادوام هستند و می توانند جوهر را به خوبی پخش کنند. قبل از توزیع شناسه دانشجویی چاپ شده، کیفیت آن را بررسی کنید.

ایجاد کارت شناسایی دانش آموزی درست مانند ساخت هر نوع کارت شناسایی کارمند است. چیزی که آن را متمایز می کند، گنجاندن عناصر هویت برندینگ مدرسه است. تمام مراحل ذکر شده در بالا را دنبال کنید و یا به سایت کو آی کو مراجعه کرده و زمان نسبتاً آسان تری برای تهیه کارت شناسایی خود خواهید داشت.

معرفی پرینتر و مواد مصرفی و خدمات چاپ...
ما را در سایت معرفی پرینتر و مواد مصرفی و خدمات چاپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رزیتا cardcoico بازدید : 230 تاريخ : دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت: 14:26